اشعار افشین یداللهی

اشعار افشین یداللهی

شعر و ادب پارسی
اشعار افشین یداللهی

اشعار افشین یداللهی

شعر و ادب پارسی

ترانه های سریال میوه ممنونه ( افشین یداللهی)

 

میوه ممنوعه

بذار هیچکی کنار ما نباشه
ما که از آدما چیزی نمی خوایم
همین قد که به همدیگه رسیدیم
دیگه هیچی از این دنیا نمی خوایم
کسی با هم نمی خواد مارو اما
حالا ما با همیم تنهای تنها
چقدر دلگیره شادی توی غربت
ولی آسون تره از دوری ما...

 

 افشین یداللهی

خواننده نیما رئیسی

لطفا اینجا ببینید 



میوه ممنوعه:
 قطعه ی آوازی قسمت پایانی:

آزاد آزادم ببین
چون عشق درگیر من است
دیگر گذشت آن دوره که
تقدیر زنجیر من است

*
شاید نمی دانی، ولی ، از خود خلاصم کرده ای
آیینه ی خالی فقط ، امروز تصویر من است
از عشق تو بر باد رفت ، آن آبروی مختصر
من روح بارانم ، ببین ، چون عشق تقدیر من است

آزاد آزادم ببین
چون عشق درگیر من است
دیگر گذشت آن دوره که
تقدیر زنجیر من است

 افشین یداللهی

خواننده احسان خواجه امیری 

لطفا اینجا ببینید 

دانلود فقط صدا : لطفا اینجا دانلود کنید 



می شه خدا رو حس کرد تو لحظه های ساده
تو اضطراب عشق و گناه بی اراده

بی عشق عمر آدم بی اعتقاد میره
هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره

وقتی که عشق آخر تصمیمش و بگیره
کاری نداره زوده یا حتی خیلی دیره

ترسیده بودم از عشق عاشق تر از همیشه
هر چی محال میشد با عشق داره میشه

عاشق نباشه آدم حتی خدا غریبه اس
از لحظه های حوا هوا می مونه و بس

نترس اگه دل تو از خواب کهنه پاشه
شاید خدا قصه تو از نو نوشته باشه

وقتی که عشق آخر تصمیمش و بگیره
کاری نداره زوده یا حتی خیلی دیره

ترسیده بودم از عشق عاشق تر از همیشه
هر چی محال میشد با عشق داره میشه


دکتر افشین یداللهی

خواننده احسان خواجه امیری 

لطفااینجا ببینید 

اجرای کنسرت در تهران لطفا اینجا ببینید 





به من مومن نگو ، وقتی که حتی واسه یه لحظه هم عاشق نبودم
به من که این همه از رستگاری فقط دم می زدم ،عاشق نبودم

یه عمری از دلم ترسیدم و باز،دم آخر منو دیوونه کرده
حالا می ترسم این دیوونه حالی ، یه روز از من جدا شه بر نگرده

چه آسون اشک معصوم تو یک شب چکید و دامن دینم رو تر کرد
غبار عادتو از قلب من شستنمی دونم چطور ، اما اثر کرد

همه دار و ندارم مال چشماتاگه پشتش بهشتی باشه یا نه
اگه دنیای من پیش از قیامت داره با چشم تو می پاشه یا نه


دکتر افشین یداللهی

خواننده احسان خواجه امیری 

لطفا اینجا بشنوید 

 

هر چه دارم از تو دارم ای همه دار و ندارم 
با تو آرومم و بی تو بیقرار بیقرارم

گفتی باشم حالا هستم چشم به راه یه نگاهت
میدونم منو می بینی که نشستم سر راهت

با تو کوچه های بن بست میرسن به کهکشونا
با تو بیراهه یه راهه به نشون بی نشونا

اونا که از تو نشونی روی پیشونی ندارن
داغشون رو دلشونه خم به ابرو نمیارن

رسم من فرشتگی نیست ،من که درگیر زمینم
تو خودت اینو می خواستی من یه آدمم همینم

اونی که رو دوش خسته اش یه امانت از تو داره
گاهی کم میاره اما، این امانت رو میاره


دکتر افشین یداللهی

خواننده احسان خواجه امیری 

لطفا اینجا ببینید 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.